Určitě jste si všimli, že jsme otevřeli hromadné objednávky, ale co to vlastně znamená?
Pro připomenutí ještě přidáváme klasické info ohledně objednávek, které najdete právě i v sekci hromadných objednávek.
VŠE (tím myšleno opravdu vše) ze sekce hromadných objednávek ( Eskadron, Poponcini a další...) je na objednávku, toto zboží nebereme skladem, je pouze pro vás. Nabídli jsme vám tu možnost objednat někdy i špatně sehnatelné zboží (i staré kolekce Eskadron, které jsou vesměs všude vyprodané).
Při vstupu do této sekce na vás vyskočí okno opět s těmito informacemi, kde souhlasíte, že jste si podmínky přečetli. Proč? Protože bylo spousty zákazníků, kteří náš systém neznali a opakovaně se ptali, proto je všude těchto informací plno (a dotazy neubývají :) ).
Po dokončení objednávky ještě nejásejte, vždycky vám musíme potvrdit dostupnost zboží (jestli je u dodavatele skladem), jelikož má i kamenný obchod ne vždy je to zkompletované s webem a osobní odběry mají výhodu.
Zboží se objednává hromadně zpravidla 10. den v měsíci, pokud je to jinak je vždy informace na facebookové skupině Horse4u.
Proč objednáváme hromadně? Protože ze zahraničí je poštovné od našeho dodavatele velmi vysoké a nevyplatilo by se objednávat po kusech, závisí také na váze zboží. Balíková objednávka značí, že čekáme tedy na určitý počet zájemců a až se balík naplní - nasbírá se počet zájemců - můžeme balík uzavřít a zboží se objedná.
Samozřejmě, že je zde i možnost pro jedince objednat si vysloveně své zboží, avšak bude naúčtováno poštovné ze zahraničí a ještě od nás k vám.
Samotný proces doručení (většinou) není tak hrozný, nejdelší na tom je právě ta komunikace s dodavatelem, jelikož nereaguje hned. Zboží se tedy objedná v daný termín, poté čekáme na vyslovení od dodavatele, zda je zboží dostupné, dále nám vystaví fakturu, kterou my uhradíme. Plus mínus čekáme 3 pracovní dny, než se dodavateli platba přičte a až poté zásilku odesílá k nám. Samotné doručení trvá ze zahraničí 3-5 pracovních dní. Proto uvádíme dobu doručení 10 - 25 pracovních dní, která je většinou adekvátní.
Posledních pár měsíců jsme zavedli pouze platbu předem za zboží. A to proč? Protože spousta zákazníků si navolila zboží za opravdu vysoké sumy na dobírku, my jsme zboží objednali a zákazníci si jej ani nevyzvedli.. Nejsme charita, proto pokud o zboží fakt stojíte, není problém jej uhradit dopředu. Jsme ochotni udělat individuální zálohové faktury ( třeba po výplatě, až dojdou peníze na účet atd.. ) - chápeme to :)
Vždy prosím počkejte na vyzvání k platbě, zpravidla Vám dojde emailem zálohová faktura (zkontrolujte hromadné či spam). Až poté uhraďte objednávku do data splatnosti na faktuře. Nikdy neplaťte předem bez vyzvání, zboží třeba nebude dostupné a bude další prodleva mezi vrácení částky.
Snažíme se pro vás udělat maximum, aby jste byli spokojení. Někteří z vás mají povolené i platby na dobírku, jelikož vás už známe a jste prostě naši. Tak stejně, jako máte procentuální slevy na webu v rámci věrnostního systému.
Pokud máte strach, nemusíte, můžete se zeptat na facebooku, ve skupinách nebo pohledat recenze na heuréce či u nás na eshopu v hodnocení.
A abych nezapomněla, nebojte se otevřít produkt s jednou fotkou, konkrétně Eskadron - někdy je u produktu pouze jedna fotka, ale po otevření je tam spoustu variant (barevné, velikostní ..).